Întrebări frecvente

Cum pot trimite o comanda?

– Vă rugăm să folosiți site-ul nostru, este singura modalitate de a trimite o comandă. Nu putem procesa comenzi trimise prin email sau telefonic.

Există un magazin fizic de unde pot ridica comanda sau testa produsele?

– Nu avem un magazin fizic, nu există nici un plan în această direcție.

Un produs apare că nu este în stoc sau este la precomandă, cum procedez?

– Pentru produsele marcate că nu sunt în stoc tot ce puteți face este să așteptați, dacă este marcat astfel înseamnă că nici noi, nici unul dintre furnizorii noștri nu îl are disponibil. Se mai întâmplă, nu putem face nimic, din păcate.

Dacă un produs este marcat ca fiind la precomandă înseamnă că este un produs care se comandă la cerere expres și durează puțin mai mult pentru a fi aprovizionat. Puteți să trimiteți o comandă care cuprinde un produs aflat la precomandă, vă vom comunica ulterior termenul de livrare. Astfel puteți decide dacă sunteți dispus să așteptați perioada de timp necesară pentru aprovizionare sau dacă îl eliminați din comandă/anulați comanda în întregime.

Ce modalități de plată sunt disponibile?

– La momentul actual acceptăm transfer bancar sau plata cu cardul online. Toate plățile se realizează în EUR. Dacă aveți un card bancar în altă valută se va realiza conversia valutară în funcție de banca emitentă.

Am plătit prin bancă, când se expediază comanda?

– În funcție de bancă durează între 2-4 zile lucrătoare pentru ca banii să ajungă în contul nostru. Nu vom expedia produsele înainte de confirmarea primirii banilor în cont, nu trimiteți OP-ul.

Pot să plătesc la livrare?

– Nu, nu oferim această modalitate de plată.

Unde sunt livrate produsele? Ce curier folosiți?

– Produsele sunt livrate pe tot teritoriul României, indiferent de localitate. Produsele sunt livrare cu DHL, DPD sau Cargus în funcție de produs sau de dimensiuni.

Cât costă transportul?

– La momentul actual prețul transportului este de 10 EUR per comandă. Putem uni mai multe comenzi dacă s-au realizat succesiv, dar dacă o comandă a fost trimisă după ce prima a fost deja expediată va însemna un cost adițional de transport.

Oferiți transport gratuit?

– Încercăm să oferim prețuri cât mai competitive, ceea ce înseamnă că nu adăugam în costul acestora costuri ascunse de transport. De aceea nu oferim transport gratuit.

Pot modifica o comandă după ce a fost marcată ca expediată?

– Nu mai este posibil să modificăm o comandă după ce a fost pregătită și expediată.

În cât timp voi primi produsele?

– Produsele sunt expediate imediat ce am primit confirmarea de plată și ajung la destinație în 2-5 zile lucrătoare. Curierii nu livrează sâmbăta, duminica și sărbătorile legale.

Unde pot urmări coletul?

– Se trimite un email care va conține numărul de expediere (AWB) și curierul care se va ocupa de livrare.

Produsul pe care l-am primit este defect? Nu am primit toate produsele, cum procedez?

– Trimiteți un email la info@arbaleta.ro. Nu uitați să includeți numărul de comandă și poze ale produsului defect. Dacă un produs lipsește e posibil ca uneori să expediem produsele în mai multe colete, așteptați o zi sau două înainte de a ne contacta.

Pot returna sau anula o comandă parțial sau în întregime?

– Absolut, aveți 14 zile calendaristice de la primirea unei comenzi pentru a ne anunța de intenția de retur. Trimiteți un email la info@arbaleta.ro pentru a începe procedura.

Cine plătește returul?

– Clientul este responsabil pentru costurile referitoare la expedierea produselor la depozitul nostru.

Când și cum primesc banii înapoi după retur?

– Odată ce produsele au ajung în depozitul nostru le vom verifica complet și vă vom trimite un email. Dacă produsele au fost montate, folosite sau deteriorate într-un mod ce nu mai permite vânzarea ca produse noi vom reține o sumă pentru a acoperi aceste neajunsuri.

Veți primi banii prin transfer bancar în maxim 14 zile lucrătoare de la recepția produselor și/sau acceptarea diminuării de valoare. Nu trimitem banii în plic. Nu trimiteți coletul cu valoare de ramburs.

Nu am găsit răspunsul la întrebare mea. Cum vă contactez?

– Trimiteți un email la info@arbaleta.ro. Nu uitați să includeți numărul de comandă, dacă emailul se referă la o comandă în curs.